A long long time ago...

NU var det länge sedan jag skrev något alls här, det är så mycket som har hänt sen sisst. Jag har hunnit bli PAPPA, och min son är helt förtrollande. Jag har bara passat på att njuta av tiden som vi har haft hittils, nu är han snart 3 månader och jag tycker det var nyss jag såg honom för första gången. Den kännslan ÄR obeskrivbar och kan endast förstås av de lyckligt lottade som har blivit välsingnade med ett eget barn, för er som inte har det vill jag bara säga ta det lungt eran tid kommer och när den gör det så passa på att njuta av den. Detr har då jag gjort och kommer göra resten av mitt liv, nåväl nu ska jag gå och lägga mig och sova med min underbara sambo och våran älskade son.

                               T.T.F.N. / Simon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0