Tung.

Idag har jag varit tung i hela kroppen som om nån har hängt på mina axlar, men men alla kan man väl ha dagar som man känner sig lite "off ". Hur som helst så bestämde jag mig för at inte låta detta lilla sido spår få mig ur fokus, så jag började små plocka här hemma, då såg jag ultraljuds bilderna på "pluppen" sen så kände jag liksom bara hur livsglädjen började sprudla i mig. Jag älskar den lilla krabaten och hans mamma så mycket, så bara tanken på att vi snart är en komplett familj får mig att känna att jag skulle klara av vad som helst. Tack för att ni finns i mitt liv !!!
nu ska jag fortsätta med mitt plockande ville bara skriva av mig lite, känske blir mera sen det vet man aldrig. 


Kommentarer
Postat av: Julia

Gulle dig ♥



Måste bara poängtera till alla som läser att trots att det står "hans" så vet vi INTE om det är en han eller en hon. Det faller sig bara naturligt att vi säger han :)

2009-05-27 @ 23:03:41
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0