Storhandla.

Idag så bar det av till luleå för att stor handla lite, det gick väl ungefär som jag trodde det skulle gå. En trevlig dag spenderad med min sambo och min svärmor, givetvis så var även "pluppen" med. (självklart tänker du/ni som läser min blogg ibland, han/hon är juh inte född ännu.) Vi började dock dagen med att införskaffa lite kläder till "pluppen" , mer om det finns att läsa här.  ---->  * Sambons blogg * Sedan så bar det av mot Mackedonken, för att käka lunch innan det riktiga shopandet skulle börja. Hur som helst för att göra en ganska lång historia kort, nu har vi mat i skåparna och jag är nöjd över det som vi införskaffat åt "pluppen".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0