Lite kort om dagen...

Idag har det inte hänt så mycket har suttit och försökt få igång gummans dator, fast just när man nästan fått allt klart så dör givetvis nätet. Slänger mig på mobilen och ringer upp min internet leverantör, som talar om för mig att jag inte är den enda som drabbats hela huset är utan. Men dom kunde även konstatera att det bara var nå "mindre" fel som skulle vara åtgärdat inom en timme, så då när jag ändå råkade ut för denna konst pause så stack jag till min mamma på en artighetsvisit. Sedan blev det middasdags och återupptaget arbete, hur som helst gummans dator funkar och det är en underbar kväll så jag ska nog sätta mig på balkongen med en kopp kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0