Jaha...

Då var man vaken då ska snart göra en panna kaffe, det blev int så mycket sömn i natt heller tyvärr. Jag somnade närmare 02:00 skulle jag tippa iaf klockan var väl 01:50 när jag kikade på den sista gången, idag så ska jag på  en "familje kurs"  med gumman och en massa andra blivande föräldrar. Fast den är inte för en kl 14:30 så med lite tur så kanske jag hinner ta en taktik vila innan, man vill kanske inte direkt komma dit och se ut som om man just klivit upp ur graven liksom.  Vad hände igår då jo jag hjälpte cilla och kenya att flytta till huset brevid så nu är vi i princip grannar, man kanske inte kan kalla det för grannar men vi bor så nära att vi kan vika åt varanndra i fönstrena. Nu har jag inte så mycket mer att redogöra om men jag kommer nog att skriva lite mer sen idag efter allt är avklarat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0