En helt vanlig söndag.

Så då var man framme vid helgens sista dag den så kallade söndagen, idag har allt flytit på precis så som jag tycker att en "typisk söndag" skulle bli beskriven i Svenska Ordböcker.  "Grå himmel, regn, och tvättstuga sedan så lägger man till en liten känsla av melankoli på det." Nä men skämt och sido söndagar är nog veckans tråkigaste dag enligt mig iaf, det finns inga butiker som har öppet, folk man känner vill sällan hitta på nåt därför att dom antingen är bakfulla eller så måste dom sköta om hushållet. Men idag så ska jag gumman och pluppen till min mamma och äta middag, till skillnad från andra söndagar så kan denna bli riktigt rolig känsk t.om trevlig.  Jag menar givetvis inte att alla söndagar utom denna har varit skit, men i det stora hela så är söndagen oftast en förvånansvärt seg dag. Nåväl nu ska jag göra mig klar för avfärd, så att jag inte glömer av mig när jag sitter här vid CPU'n. "Mot sherwood skogen".. eller nja kanske bara till sovrumet dårå...    

                                     T.T.F.N.  /  Simon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0