Updatering "Plocka på".

Jag ser att jag skrivit så att man kan missförstå en del av mitt förra inlägg så jag medelar härmed att "pluppen" EJ är född ännu, det jag menade var endast att vi förbereder för den dagen då han/hon får följa med oss hem från BB förhoppnings vis så dröjer då det iallafall minst två veckor till.  Den dagen som "pluppen" anländer till oss så kommer jag personligen tjoa tjimma och stolt vråla ut  "JAG HAR BLIVIT PAPPA !!! ". Det kommer nog sickas ut en del MMS och SMS den dagen med för den delen.

                                             T.T.F.N. / Simon.

Kommentarer
Postat av: Britta

JAG förväntar mig ett samtal/sms, vilken tid det än är på dygnet.

Ååååh, jag längtar!

2009-06-15 @ 23:57:40
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0