Tickande hjärta.

Just nu tickar mitt hjärta i 140 har varit lungt ända tills nu, undra om jag kan sova nått inatt alls eller om jag bara kommer ligga och fundera tills klockan ringer. Imorgon KAN bli den största dagen i mitt liv, då kan den dagen ha kommit som jag eventuellt får mantla titeln PAPPA. För mig betyder det så oerhört mycket, och jag har längtat efter den som en boxare drömmer om att få bli bäst i världen samt att med raka armar visa upp sitt mästar bälte för första gången. Det är väl ungefar nått sånt i korthet som bäst beskriver min hunger efter titeln. Men jag ska inte sticka under stolen med att jag är fundersam och upprymd över vad framtiden har att bjuda på för nått smaskens på sitt långbord av rätter. Men nu när jag fått skriva av mig så nu känns det lite bättre, skulle dock vilja tillägga att det ALDRIG känns så här BRA någonsin fast livet kommer väl även där spela mig ett spratt och chocka mig med ännu större gläde imorgon.   Vem vet...???

                                                               T.T.F.N. / Simon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0