7 dagar kvar.

Idag är det bara sju dagar tills "pluppen" är beräknad att anlända till oss, med oss menar jag då givetvis mig och gumman. Har inte varit så aktiv på senaste tiden med mitt bloggande fast det beror på att jag jobbat som en tok och övrig tid har jag försökt lägga på min underbara sambo, försökt under lätta för henne inför förlossningen. Har donat på här hemma också med diverse små prylar som kan vara bra att ha på plats som skötbord, spjälsäang mm. Men nu fick jag en stund till övers innan sängen och drömmarnas land nalkas, så då tänkte jag passa på att updatera lite grann.
Idag var jag och gumman förbi min mamma hon fyllde år idag (Hjärtliga gratulationer mor) så vi fikade lite och sen så gick vi till ica kvantum och hämtade ut ett paket, sen när vi väl kommit hem så bäddade vi spjälsängen med dom sötaste sängkläderna jag någonsin sett. (finns nog bild på gummans blogg skulle jag tro... ^^ )

                                                    T.T.F.N. / Simon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0