Tänk om man skulle...

Så idag har det int hänt så mycket men ändå så har man haft rätt så fullt upp, låter lite knäppt kanske men så har det varit iaf. Har mest varit på ett och samma ställe hela dagen så på det sättet har jag inte varit så "effektiv", fast jag har inte legat på lat sidan. Idag har jag nämligen börjat med att packa ner allt som har funnis i min "gammla" lägenhet, så att jag och gumman ska kunna få en kanon start i den nya. Det tråkigaste med att flytta är att man måste packa med sig allt "skräp" som man har lyckas samla på sig, så jag funderar på att bara slänga allt och börja om på nytt i den nya lägenheten. Tänk så skönt när man ska frakta allt så behöver man bara två st sopsäckar för där har man kläderna, det hade varit rena dröm flytten tror jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0