Massa stress...

Ett snabbt litet inlägg bara innan jag går och sover, fullt upp med flyttandet huvet fyllt med tankar som bara snurar runt. Måste fixa det här och måste fixa det där..osv..osv...livets klocka tickar på hör det som ett eko varje gång jag blundar, men så plötsligt som från ingenstans blev allt tyst och lungt. Det enda som jag kunde höra var dunk dunk, dunk dunk , all stress och alla så kallade "måsten" var som bort blåsta för ett tag. Värmen började sprida sig i kroppen och jag kände mig lätt och fri, jag hörde hjärtslagen av vårat barn och i den stunden just då så fanns det inget annat som spelade någon roll. Det var bara vi tre mot världen tänk så kommer det vara varje dag snart, om inte det är himmelriket så finns det nog inget.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0