30 års festen.(eller dagen efter...)

Nu så har jag haft min 30 års fest, och den blev lyckad inte för att jag trodde nått annat. Det ända "felet" som jag kan komma på med den var väl att jag blev lite överförfriskad, men jag tvivlar på att någon tog illa upp. Känner dock att jag vill ge ett extra stort tack till min underbara sambo, för att hon stog ut med mig och alla andra fulla människor då hon inte drack själv. Bara det fick mig att känna mig lyckligast i världen, att hon sedan "pysslade" om mig idag när jag mest bara låg och var ynklig. Fick mig och inse hur bra vi har det tillsammans, nåväl åter till festen. Det var en underbar kväll allt var så "perfekt" som det kunde bli, musiken var väldigt blandad samt stämningen på topp. Det turades om med att skålas, folk brast ut i körsång, skrattade, kramades, hade kunnat tro att jag bara drömt om kvällen om jag inte haft en mycket påtaglig huvudvärk som bevis på att den inträffat. Nu ska jag runda av för denna gång, men åter igen tack för en lyckad kväll.
 
          T.T.F.N. / Simon.                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0