Valborgs.

Tidigare idag så har jag varit på stan och prommenerat i solen med quinna och crille, det har varit en kanondag väder mässigt än så länge. (peppar,peppar, knackar mig själv på pannan.) Hoppas att det fina vädret kan hålla i sig några dagar nu så man får tillfälle att njuta i solen lite grann innan sommaren kommer.
Ikväll så ska jag, gumman, samt "pluppen" bege oss hem till gummans mamma och hennes sambo Björn för en grillafton. Dit kommer även  Björns dotter med sig har hon sin kille, jag tror att kvällen kommer bli riktigt nice, grillad mat och trevligt sällskap är aldrig helt fel. Oj nu höll jag på att glöma av mig skulle berätta att jag hittade en snygg tröja på stan som jag tänkte slänga på mig i afton, humpar in en bild på den. 


Kommentarer
Postat av: Britta

Shit, vilken galet snygg t-shirt!

Vart hittar man ZooYork i Boden? InterSport?



(jag saknar dig o julia, så du vet)

2009-05-03 @ 20:47:02
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0