Uppdaterar...

Det var länge sen jag skrev nått nu men jag har inte haft ro riktigt, men jag ska passa på att uppdatera läges rapport en snabbis. Julia och magen med innehåll dvs "pluppen" mår bra, själv så känner jag mig rätt stressad att lösa det med jobb. Har inte jobbat så mycket senaste tiden och jag måste  fixa in pengar till familjen, det är det ända som jag tänker på dagarna i enda. Som en klocka som tickar i huvet fast det är en något irriterande röst som säger (med risk för att låta sinnes sjuk) "pengar,pengar,pengar"  om det hade gått över på kvällarna när man ska sova hade det underlättat. Men så är det väl med livet, är det en uppförs backe tar det ett tag innan det går glidandes ner igen. Fast jag hoppas verkligen att jag står på toppen snart så man kan pusta ut ett tag, det är dom värda gumman och "pluppen".  Jag vet inte hur jag ska lösa det, men jag är helt övertygad om att jag kommer att göra det !!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du fixar det, viljan kommer man långt på!

Det löser sig alltid tillslut :)

2009-04-16 @ 22:48:48
Postat av: Anonym

Då är det läge att verkligen släppa WoW och To så du kan lägga all energi på det som betyder något.

2009-04-28 @ 11:01:58
Postat av: J

Du din jävla idiot som skrivit kommentaren ovan.. Så jävla fegt att vara anonym.

2009-04-29 @ 23:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0